Tarieven

Tarieven 2022:

Het tarief voor mijn, op u persoonlijke afgestemde, hulp bedraagt € 60,00 inclusief BTW.

Bij dit tarief zijn inbegrepen:

  • Een gratis intakegesprek.
  • Reiskosten tot 25 km enkele reis; vanaf 25 km wordt per km € 0,25 in rekening gebracht.
  • Kleine organizing-materialen.
  • Het afvoeren van hanteerbare spullen. Ik doe dat het liefst naar een plek waar ze een tweede leven kunnen krijgen.

Ik geef mijn klanten de mogelijkheid een pakket te kiezen; deze staan hieronder beschreven. Daarnaast kan ik mijn diensten afstemmen op het budget dat u beschikbaar hebt. Bekijk ook de veelgestelde vragen.

Een vliegende start:

  • 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 180,00.
  • Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
  • Evaluatie van de werkzaamheden.
  • U betaalt achteraf; ik breng de factuur mee naar de afspraak.

Orde op zaken stellen:

  • 3 x 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 480,00.
  • Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
  • Evaluatie per werksessie.
  • Tussen de afspraken door is telefonisch contact of via Whatsapp of mail mogelijk.
  • U betaalt vooraf; ik stuur de factuur naar u toe.

Opgeruimd staat netjes:

  • 5 x 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 780,00.
  • Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
  • Evaluatie per werksessie.
  • Tussen de afspraken door is telefonisch contact of via Whatsapp of mail mogelijk.
  • Nazorg tot één maand na de laatste afspraak.
  • U betaalt vooraf ; ik stuur de factuur naar u toe. Indien wenselijk kan in 2 gelijke termijnen betaald worden.

N.B.
Korting op het uurtarief vindt plaats als er meer dan 3 uur aan begeleiding wordt afgenomen.
Bent u lid van BeneFits? Dan ontvangt u sowieso 10 % korting op afgenomen diensten.
Bent u lid van de KBO? Dan ontvangt u sowieso 10% korting op afgenomen diensten.
Bent u PGB-houder, dan kunt u de kosten voor mijn werkzaamheden uit het PGB-budget voldoen.