Tarieven 2022:
Het tarief voor mijn, op u persoonlijke afgestemde, hulp bedraagt € 60,00 inclusief BTW.
Bij dit tarief zijn inbegrepen:
- Een gratis intakegesprek.
- Reiskosten tot 25 km enkele reis; vanaf 25 km wordt per km € 0,25 in rekening gebracht.
- Kleine organizing-materialen.
- Het afvoeren van hanteerbare spullen. Ik doe dat het liefst naar een plek waar ze een tweede leven kunnen krijgen.
Ik geef mijn klanten de mogelijkheid een pakket te kiezen; deze staan hieronder beschreven. Daarnaast kan ik mijn diensten afstemmen op het budget dat u beschikbaar hebt. Bekijk ook de veelgestelde vragen.
Een vliegende start:
- 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 180,00.
- Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
- Evaluatie van de werkzaamheden.
- U betaalt achteraf; ik breng de factuur mee naar de afspraak.
Orde op zaken stellen:
- 3 x 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 480,00.
- Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
- Evaluatie per werksessie.
- Tussen de afspraken door is telefonisch contact of via Whatsapp of mail mogelijk.
- U betaalt vooraf; ik stuur de factuur naar u toe.
Opgeruimd staat netjes:
- 5 x 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 780,00.
- Spullen meteen afvoeren naar de juiste plek buitenshuis.
- Evaluatie per werksessie.
- Tussen de afspraken door is telefonisch contact of via Whatsapp of mail mogelijk.
- Nazorg tot één maand na de laatste afspraak.
- U betaalt vooraf ; ik stuur de factuur naar u toe. Indien wenselijk kan in 2 gelijke termijnen betaald worden.
N.B.
Korting op het uurtarief vindt plaats als er meer dan 3 uur aan begeleiding wordt afgenomen.
Bent u lid van BeneFits? Dan ontvangt u sowieso 10 % korting op afgenomen diensten.
Bent u lid van de KBO? Dan ontvangt u sowieso 10% korting op afgenomen diensten.
Bent u PGB-houder, dan kunt u de kosten voor mijn werkzaamheden uit het PGB-budget voldoen.